بازديد قائم مقام رياست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از بيمارستان شهداء شهرستان هنديجان

۱۴۴ بازديد

به گزارش خور نيوز و به نقل از روابط عمومي شبكه بهداشت و درمان شهرستان هنديجان يكشنبه سوم فروردين ماه 1399، دكتر رمضان احدي قائم مقام رياست دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز به همراه دكتر محمد شنبدي مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر، از بيمارستان شهداء هنديجان بازديد كردند.

 اين بازديد با همراهي دكتر داود رئيسي سرپرست شبكه بهداشت و درمان هنديجان، ندا توكلي سرپرست بيمارستان شهداء، مهندس پرويز جوانمردي رئيس مركز بهداشت شهرستان و ايرج دلشاد مدير حراست شبكه بهداشت و درمان هنديجان انجام گرفت.

 بخشهاي مختلف و فعال بيمارستان ازجمله بخش بستري داخلي، بخش قرنطينه بيماران كرونا مثبت، بخش اداري، اورژانس، بخش دياليز و ساختمان هاي جديد و در حال ساخت اورژانس و درمانگاه تخصصي، مورد بازديد قرار گرفتند.

 دكتر احدي ضمن تبريك سال نو و عرض خسته نباشيد به پرستاران و كاركنان بيمارستان شهداء هنديجان بيان داشت: خوشبختانه سازمانها و ادارات شهرستان هنديجان در مقابله و پيشگيري بيماري كرونا از وحدت و انسجام بسيار خوبي برخوردار هستند. با جديت و اجراي به موقع دستورالعملها، در پيشبرد برنامه هاي حفاظتي و كنترلي بيماري كرونا خيلي خوب عمل كرده و جاي تشكر و قدرداني دارند. قطعا توجه و جديت مردم خوب و فهيم هنديجان در اجراي توصيه ها، در كنترل بيماري در شهرستان نقش بسيار مهمي داشته و دارد.

دكتر رئيسي در مورد وضعيت بيماران كرونا در شهرستان عنوان كرد: شهرستان هنديجان از آغاز اين اپيدمي تا كنون چهارمورد ابتلا داشته كه دومورد از بيماران بهبودي كامل پيدا كرده و دوره انتقال آنان نيز پايان يافته است و از قرنطينه خانگي خارج شده اند، دو مورد ديگر از حال عمومي مناسبي برخوردار هستند و يكي از آنان در بيمارستان شهداء و در بخش قرنطينه بيمارستان، بستري ميباشد و ديگري نيز در قرنطينه خانگي و تحت مراقبت كارشناسان بهداشت قرار دارد. 

 وي ادامه داد: حفظ آرامش در شرايط كنوني بسيار مهم است، در كنار اين آرامش، رعايت دقيق و جدي توصيه هاي بهداشتي، دستورالعملها و اطلاعيه ها در كنترل بيماري نقش بسيار مهمي دارد. مردم از شايعات دوري كنند و فقط به اطلاعيه هاي شبكه بهداشت و درمان هنديجان، دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز و صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران توجه كنند. از خروج بدون دليل و غير ضروري از منزل خودداري كرده و درصورت داشتن علائم اين بيماري حتما به بيمارستان شهداء يا مراكز خدمات جامع سلامت و خانه هاي بهداشت در روستاها مراجعه كنند.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد