آغاز فعاليت گمرك و بندر سجافي هنديجان

۲۱۵ بازديد

فرماندار هنديجان از بازگشايي و از سرگيري فعاليت هاي گمرك و بندر سجافي خبر داد

به گزارش خورنيوز و به نقل از روابط عمومي فرمانداري هنديجان علي بويري فرماندار اين شهرستان از بازگشايي و ازسرگيري مجدد فعاليت هاي تخليه و ترخيص كالا در گمرك و بندر سجافي خبرداد.

فرماندار هنديجان گفت: از روز دوشنبه ۲۵ فروردين ماه فعاليت هاي تخليه و ترخيص و حمل كالا با رعايت پروتكل هاي بهداشتي و فاصله گذاري اجتماعي هوشمند در گمرك و بندر سجافي ازسرگيري خواهد شد.

علي بويري در ادامه با حاد توصيف نمودن وضعيت اپيدمي ويروس كرونا ،از كليه مالكين شناورهاي تجاري خواست تا فاصله گذاري اجتماعي هوشمند و پروتكل هاي بهداشتي را رعايت نمايند.

رئيس ستاد مبارزه با كرونا ويروس شهرستان هنديجان خاطرنشان كرد: با افرادي كه دستورالعمل هاي ستاد كرونا و پروتكل هاي بهداشتي و فاصله اجتماعي را را رعايت نكنند برخورد قانوني صورت خواهد گرفت. بنابراين لازم است مالكين شناورهاي تجاري براي پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و حفظ سلامت خود، خانواده و ساير اطرافيان، نكات بهداشتي و فاصله اجتماعي را به صورت دقيق رعايت و همكاري لازم را با نيروهاي نظامي،انتظامي، حافظان سلامت و همچنين مسئولان گمرك و بندر سجافي داشته باشند.

بويري در پايان عنوان كرد: بنابر تصميمات ستاد ملي مبارزه با ويروس كرونا، با رعايت فاصله اجتماعي هوشمند بصورت پلكاني و تدريجي فعاليت هاي ساير اصناف آغاز خواهد شد و در اين زمينه تابع تصميمات ستاد استاني و ملي هستيم.

 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد