مردم هنديجان از طبيعت گردي و برپايي چادر هاي گردشگري اجتناب كنند

۱۴۹ بازديد

جلسه ستاد مقابله با كرونا ويروس شهرستان هنديجان با حضور اعضاء و به رياست فرماندار شهرستان برگزار گرديد.

بويري فرماندار هنديجان در اين جلسه ضمن‌تقدير و تشكر از احاد مردم‌هنديجان به جهت همكاري با ستاد مبارزه با كرونا ويروس بر حفظ ارامش و رعايت نكات بهداشتي تاكيد نموده اند.

فرماندار شهرستان در ادامه از سوپر ماركت ها، ميوه فروشان و اصنافي كه در اين شرايط بنا به ضرورت‌ و نياز مردم باز مي باشند خواست ضمن رعايت نكات بهداشتي ، دستكش ، در اختيار مشتريان قرار بدهند وگرنه به مدت نامحدود پلمب مي شوند.

وي در ادامه بر بسته بودن كليه اماكن زيارتي‌شهرستان‌و جلوگيري از فعاليت هاي ورزشي گروهي به جهت حفظ سلامتي همشهريان تاكيد نمود.

در اين جلسه اعضاء به ارائه آخرين گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاه متبوع خود در راستاي كنترل و مقابله با كرونا ويروس در سطح شهرستان و اقدامات و برنامه هاي پيش رو پرداختند.

در پايان جلسه فرماندار هنديجان ضمن تقدير و تشكر مجدد از اعضاي شوراي تامين شهرستان، اعضا ستاد مبارزه با كرونا ويروس، نيروهاي نظامي و انتظامي، كادر بهداشت و درمان و امدادي و مردم شريف شهرستان كه تاكنون همكاري لازم را جهت پيشگيري و كنترل اپيدمي كرونا ويروس در شهرستان داشته اند، از همه شهروندان مجددا خواست تا جهت حفاظت از جان و سلامت خود، خانواده و اطرافيان در منازل خود بمانند و جز براي انجام كارهاي ضروري از خانه خارج نشود.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد