برگزاري مسابقات دوميداني درشهرستان هنديجان

۱۳۹ بازديد

اداره ورزش و جوانان شهرستان هنديجان در اقدامي جالب و پسنديده به مناسبت بزرگداشت سي و پنجمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي يك دوره مسابقه دو ميداني در ورزشگاه تختي برگزار كرد كه در پايان به نفرات برتر جوايز نقدي اهدا شد.

به گزارش پايگاه خبري باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس دراين مسابقه كه در دو رده سني جوانان و بزرگسالان برگزار شد ابتدا در دو 100 متر كه در رده جوان برگزار شد به ترتيب سجادبريحي . محمد عبادي و حامدگل عطشاني مقام اول تا سوم  را به دست آوردند .

همچنين در دو 100 متر بزرگسالان كه با شركت 30 نفر برگزار شد در پايان به ترتيب محسن عنانات و  عليرضا ياقوتي نفرات اول تا دوم شدند.

در دو ر بعد اين دوره از مسابقات شركت كننده گان دو 400 متر را پيش رو داشتند كه در پايان اين دور محسن عناناتي و اكبر آبرون توانست زودتر از حريفان خود به خط پايان برسند. در اين دور محسن عنانات نفر اول و اكبر آبرون نفر دوم شد.

دو استقامت آخرين مرحله اين مسابقات بود كه در اين دور تمامي شركت كننده گان حضور داشتند كه در پايان به ترتيب نبي حياوي . سجاد بريحي و محمدعبادي اول تا سوم شدند.

در مراسم اهداي جوايز به ترتيب به تمامي برندگاني كه در  بالا اسم شان به عنوان نفرات برتر اعلام شد از سوي اداره ورزش و جوانان شهرستان كارت هديه 50000 توماني بانك مهر اقتصاد اهدا شد

در اين جا دارد از زحمات آقايان ماشاالله عباسپور . حسين محسني . مهرداد خدري و حسين خضعلي تشكر و قدرداني كرد كه توانستند اين مسابقه را به خوبي اداره كنند.


   روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندرهنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد