دو كارگاه توليد ماسك بانوان بسيجي هنديجان افتتاح شد

۱۴۱ بازديد

فرمانده ناحيه سپاه هنديجان گفت: در راستاي پيشگيري از شيوع ويروس كرونا و سهولت بهتر در تهيه ماسك با قيمت بسيار مناسب براي مردم، دو كارگاه توليد ماسك بانوان بسيجي هنديجان افتتاح شد.

به گزارش خورنيوز و به نقل از مهر سرگرد پاسدار روح الله قاسمي خشاب شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستاي پيشگيري از ويروس كروناو سهولت بهتر در تهيه ماسك با قيمت بسيار مناسب براي مردم شهرستان هنديجان به همين منظور با تلاش تأثيرگذار گروه‌هاي جهادي بسيج خواهران حوزه مقاومت بسيج خواهران حضرت رقيه (س) و بسيج سازندگي ناحيه سپاه، دو كارگاه توليد ماسك در شهرستان هنديجان با حضور فرماندار و جمعي از خواهران بسيجي و هيئت‌امناي مسجد چهارده معصوم و پرسنل ناحيه سپاه افتتاح و شروع به فعاليت كردند.

وي افزود: طبق برنامه‌ريزي و با همت گروه جهادي خواهران بسيجي شهرستان هنديجان روزانه ۲ هزار ماسك توليد مي‌شود و با قيمت مناسب در اختيار مردم شهرستان هنديجان قرار مي‌گيرد و تاكنون خواهران بسيجي با شور و اشتياق بي‌نظير خود استقبال خوبي در توليد ماسك دارند.

فرمانده ناحيه سپاه هنديجان به تلاش گروه‌هاي جهادي بسيجي در هنديجان اشاره كرد و گفت: از ابتداي شيوع ويروس كرونا، گروه‌هاي جهادي بسيج خواهر و برادر در هنديجان اقدامات خوبي در پيشگيري از ويروس كرونا در سطح شهرستان داشته‌اند و اين روند همچنان با جديت ادامه دارد.

سرگرد قاسمي خشاب عنوان كرد: تاكنون چهار رزمايش پدافند زيستي بيولوژيكي در هنديجان براي پيشگيري از ويروس كرونا در شهرستان با همكاري كشاورزان، آتش‌نشاني، گروه‌هاي جهادي برداران پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، كادر شهيد علي هاشمي حوزه مقاومت بسيج شهيد بهرام مزارعي هنديجان و شهيد آويني شهر زهره و گردان‌هاي عملياتي امام رضا (ع) و بيت‌المقدس شهيد سهراب محبعلي و مجيد ابوعلي انجام گرفته است كه از همه آنها تقدير و تشكر دارد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد