خودروهاي سواري اجازه ورود و خروج از هنديجان را ندارند

۱۳۹ بازديد

فرماندار هنديجان با اشاره به اعمال محدوديت‌هاي تردد ويژه روزهاي ۱۲ و ۱۳ فروردين ، اظهار داشت: ورود و خروج خودروهاي سواري از اين شهرستان ممنوع است.

به گزارش خورنيوز علي بويري  با تاكيد بر اينكه اين تصميم برابر دستور ستاد استاني مقابله با ويروس كرونا و مصوبه شوراي تامين شهرستان هنديجان اتخاذ شده است، اظهارداشت: براي مقابله با ويروس كرونا مردم در روز طبيعت از منازل خارج نشوند.

وي ادامه داد: اعمال محدوديت هاي ترددي در راستاي حفظ سلامت شهروندان است تا از شيوع بيشتر ويروس كرونا پيشگيري شود.

فرماندار هنديجان در خصوص جزييات محدوديت هاي ترددي از امشب تا فردا در اين شهرستان  اظهارداشت: با ايجاد ايست بازرسي مسير رفت و برگشت از سمت بندر ماهشهر به هنديجان واقع در سه راهي ده‌مولا مسدود شد و اجازه تردد به خودروها داده نمي شود.

وي افزود: در سه راهي سويره مسير ورودي و خروجي به سمت اميديه نيز مسدود شده و مسيرهاي غوله، روستاي غرابي و امام‌زاده ميرنعمان نيز مسدود شدند.

رئيس شوراي تامين شهرستان هنديجان با اشاره به اعمال محدوديت تردد از ورودي استان بوشهر به سمت خوزستان از مسير جاده بدر به روستاهاي بخش مركزي هنديجان، ادامه داد: علاوه بر اين مسيرهاي دسترسي به بنادر سجافي و بحركان مسدود و اجازه هيچ ترددي داده نخواهد شد.

وي با تاكيد بر اينكه همه مسيرهاي دسترسي به شهر هنديجان از سمت ديگر شهرهاي توابع اين شهرستان مسدود شده، تصريح كرد: بر همين اساس تردد از تمامي خروجي و ورودي هاي هنديجان ممنوع اعلام مي شود و در صورت مشاهده هرگونه تردد، جرايم سنگيني تعيين شده است.

بويري از جمله اين جرايم را توقيف خودروهاي متخلف به مدت يكماه و اعمال جريمه پنج ميليون ريالي عنوان كرد.

فرماندار هنديجان خاطرنشان كرد: كنترل و نظارت بر محدوديت هاي اعمال شده بر عهده نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان است و در اين رابطه هيچگونه كوتاهي و تعللي صورت نمي گيرد.

بويري تاكيد كرد: از مردم درخواست داريم از ترددهاي غيرضروري در شهرها و روستاها خودداري كنند تا شاهد سلامتي شهروندان و شكسته شدن چرخه انتقال اين ويروس در استان و كشور باشيم.

بر اساس اين گزارش، محدوديت هاي اعمال شده ويژه روز طبيعت(۱۳ فروردين) از بعد از ظهر امروز آغاز و تا فردا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

منبع: ايرنا


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد