رضايت استاندار خوزستان از عملكرد شهرستان هنديجان در جهت كنترل و مقابله با بيماري كرونا ويروس

۱۴۳ بازديد

غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان با حضور در شهرستان هنديجان و همچنين بازديد ميداني از ايست بازرسي كنترل و پايش كرونا ويروس سه راهي دهملا، سه راهي شيري ، گلوگاه امامراده عبدالله و ورودي هنديجان ( ميدان لنج، جاده سجافي، بحركان) از عملكرد فرماندار، اعضاي ستاد مقابله با كرونا ويروس و شوراي تامين شهرستان جهت كنترل و اقدامات به موقع تشكر و قدرداني نمود .

شريعتي در ادامه اظهار داشت: هر چند وضعيت استان در خصوص كنترل ويروس كرونا پايدار مي باشد اما شكننده بوده و ميبايست با همين حساسيت حتي بيشتر ادامه بدهيم تا انشالله با موفقيت از اين بحران عبور كنيم.

استاندار خوزستان همچنين در ادامه به مرزهاي ورودي و خروجي استان اشاره كرده و افزود: مرز ورودي امامزاده عبدالله هنديجان ( ورودي استان بوشهر به خوزستان ) با كنترل و بازرسي طبق قوانين و مقررات و همچنين جلوگيري از ورود ماشين هاي غير استان و شهرستان عملكرد بسيار خوبي داشته است .

استاندار خوزستان در ادامه افزود: هنديجان يكي از اولين شهرهاي استان بوده كه تعدادي از شهروندان آن به اين ويروس مبتلا شدند اما با اقدام به موقع شوراي تامين و ستاد مقابله با كرونا ويروس شهرستان خوشبختانه خيلي خوب و مطلوب كنترل شد كه بايد اين روش همچنان ادامه داشته باشد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد