كليه ترددهاي غير ضرور و مسافرت از مرزهاي دريايي و زميني شهرستان هنديجان ممنوع شد

۱۴۷ بازديد

به گزارش خورنيوز و نقل از روابط عمومي فرمانداري هنديجان علي بويري فرماندار اين شهرستان عصر امروز از اعمال محدوديت هاي جديد تردد شهري و بين شهري خبر داد.

فرماندار هنديجان گفت: براساس تصميمات متخذه شوراي تامين شهرستان هنديجان از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۱/۴ كليه صنوف به جز (خواربار فروشي ها، سوپرماركتها، ميوه و تره بار، مرغ فروشي، قصابي ها و داروخانه ها) تعطيل مي باشند و با متخلفين مطابق قانون برخورد خواهد شد.

بويري همچنين اظهار داشت: خروج شناور  هاي صيادي (قايق ها و لنج ها) به سمت دريا از تاريخ فوق الذكر تا اطلاع ثانوي ممنوع مي باشد.

رئيس شوراي تامين شهرستان هنديجان در ادامه گفت: كليه افراد غيربومي و مسافران كه به هر نحو وارد شهرستان شده اند تا ساعت ۲۴ امشب فرصت دارند از شهر خارج شوند و بعد از اين تاريخ به هيچ وجه اجازه خروج به مسافران و شهروندان هنديجان به جز در موارد ضروري كه به نيروهاي نظامي و انتظامي ابلاغ گرديده داده نخواهد شد. لذا هرچه سريعتر نسبت به ترك شهرستان هنديجان اقدام نمايند.

فرماندار هنديجان افزود: مطابق با مصوبات امروز جلسه شوراي تامين شهرستان،همچنين كليه تجمع هاي گردشگري و چادرهاي گردشگري و مسافرتي گردشگران و شهروندان هنديجاني در كليه نقاط شهرستان برچيده خواهد شد و در صورت مشاهده با متخلفين مطابق قانون برخورد خواهد شد.

رئيس ستاد مبارزه با كرونا ويروس شهرستان هنديجان خاطر نشان كرد: علاوه بر محدوديت هاي اعمال شده در مسير استان بوشهر به سمت شهرستان هنديجان در گلوگاه امامزاده عبدالله و مسير بندر ماهشهر به هنديجان در سه راهي دهملاء در چند روز اخير، از فردا محور داربهاره به سمت سه راهي بزي در محل غوله و همچنين محور روستاي مشراگه به آسياب در محل سه راهي مشراگه به كلي مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد و مسيرهاي برگشت نيز كنترل و به شهروندان اجازه خروج داده نميشود.

فرماندار هنديجان در پايان ضمن تشكر و قدرداني از همكاري مردم شريف هنديجان مجددا از همه شهروندان خواست كه جهت حفظ سلامت خود،خانواده، اطرافيان و ساير شهروندان در خانه بمانند و جز در موارد ضروري از منازل خود خارج نشوند و كمافي السابق همكاري لازم را با نيروهاي نظامي و انتظامي امدادي و درماني و ستاد مبارزه با كرونا ويروس شهرستان هنديجان جهت پيشگيري و كنترل شيوع ويروس كرونا در سطح شهرستان هنديجان داشته باشند. 


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد