دومين ديدار ليگ بزرگسالان با تساوي به پايان رسيد.

۱۲۴ بازديد

از سري مسابقات ليگ بزرگسالان شهرستان هنديجان امروز يك ديدار بين تيمهاي ملوان و ساحل در ورزشگاه تختي برگزار شد كه در اين بازي زيبا . حساس و جنجالي دو تيم به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

به گزارش سايت پرسپوليس در اين ديدار كه قضاوت آن را محمد حسين جغتايي برعهده داشت تيم ملوان موفق شد در دقيقه 38 بازي توسط شهرام گشتيل به گل اول بازي دست يابد. در ادامه بازي تيم ساحل كه نمي خواست در اولين ديدار خود طمع شكست را بچشد توپ و ميدان را در اختيار گرفت و فشار زيادي را برروي دروازه حريف خود به وجود آورد و لي نتوانست از موقعيتهاي بوجود آمده بهره لازم را ببرد تا نيمه اول با سوت قاضي ميدان با نتيجه يك بر صفر به سود تيم ملوان به پايان برسد.

در نيمه دوم كه يك ديدار زيبا و فيزيكي را از هر دو تيم شاهد بوديم تيم ساحل موفق شد در واپسين دقايق بازي و در دقيقه 94 گل تساوي را توسط حسين رضايي به ثمر برساند. در اين صحنه رضايي با شوتي سنگين از پشت محوطه جريمه تيم ملوان توپ را به گل تبديل كرد.

دراين ديدار محسن حياوي از تيم ساحل و مسعود گشتيل از تيم ملوان با كارت قرمز مستقيم از زمين بازي اخراج شدند.

دراين ديدار كه قضاوت آن را محمدحسين جغتايي برعهده داشت دامون موسوي كمك داور اول و قنواتي كمك داور دوم  و حسين خضعلي هم داور چهارم اين ديدار بودند.

همچنين سرپرستي اين ديدار هم برعهده جعفر جغتايي بود.كه توانست نظم خوبي به اين ديدار دهد.


    روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندرهنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد