باران گل در روز افتتاحيه ليگ بزرگسالان شهرستان هنديجان

۱۴۵ بازديد
رقابتهاي فوتبال ليگ بزرگسالان شهرستان هنديجان امروز با ديدار تيمهاي اميد و پويا در ورزشگاه تختي آغاز شد.كه در اين ديدار تيم اميد موفق شد در ديداري پرگل و بي سابقه در تاريخ فوتبال ليگ بزرگسالان شهرستان با نتيجه فوق سنگين 12 بر 2 حريف خود را كيش و مات كند.

به گزارش سايت باشگاه پرسپوليس در اين ديدار كه قرار بود از ساعت 14/30 برگزار شود به دليل همرنگ بودن پيراهن هاي هردوتيم با يك ساعت تاخير با سوت محسن عنانات آغاز شد.

دراين ديدار ابتدا تيم پويا 5 دقيقه اول نبض بازي را در دست داشت موقعيتهايي را هم برروي دروازه تيم اميد به وجود آورد ولي بي دقتي و كم تجربگي بازيكنان اين تيم عاملي شد تا اين تيم نتواند از موقعيتهاي به دست آمده بهره لازم را ببرد.

در ادامه بازي تيم اميد به خود آمد و توانست در دقيقه 7 بازي توسط محمد مقدم گل اول بازي را به ثمر برساند تا اين گل نشانگر يك بازي خوب و پر گل در ادامه باشد.

درست چند دقيقه بعد باز اين تيم اميد بود كه موفق شد توسط عباس شكاري گل دوم خود را به ثمر برساند در اين صحنه شكاري در يك موفقعيت تك به تك با گلر حريف توپ را به گل تبديل كرد.

اين پايان كار در نيمه اول نبود و در ادامه تيم اميد توانست 4 بار ديگر توسط علي شكاري 3گل . محمد مقدم و كريم بايره دروازه تيم آبي پوش ميدان را بازكند و نيمه اول را با نتيجه پر گل 7 بر 0 به سود خود يه پايا برساند.

در نيمه دوم بازي شاهد يك بازي زيبا و پرگل از هر دوتيم بوديم در اين نيمه 7 بار توپ از خط دروازه هاي هرو دوتيم عبور كرد كه سهم تيم اميد 5 گل  كه توسط علي شكاري 2 گل . داريوش شعباني . آرش خدري و حسن عنانات به ثمر رسانده شد. و دو گل تيم پويا هم توسط نادر رضوي زاده از روي نقطه پنالتي و مجيد محسني وارد دروازه آذرمينا گلر تيم اميد شد.

گفتني اسم كه گروه داوري اين ديدار برعهده محسن عنانات داور وسط . قنواتي كمك دوار اول . توفيق عبادي كمك داور دوم و سرپرستي آن هم برعهده مختار شكاري بود.



      روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندرهنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد