خيبر تيمي كم ادعا در فوتبال هنديجان

۱۴۲ بازديد

تيم فوتبال خيبر هنديجان كه مدت زيادي است از هنديجان جنوبي به هنديجان شمالي كوچ كرده است و هدايت آن را مرتضي موسوي برعهده گرفت با جمع آوري بازيكنان كم ادعا توانست تيم خوبي را در هنديجان راه اندازي كند.

دراين تيم نارنجي پوش  بازيكنان زيادي آمدند و رفتند ولي همچنان موسوي مرد رحمتكش باشگاه كه با جيب خالي توانسته تا الان اين تيم را اداره كند اميدوار است با بازيكنان هميشگي خود كه سالهاي زيادي است در كنار همديگر بازي مي كنند بتواند در مسابقات ليگ بزرگسالان شهرستان نتايج خوبي به دست آورد و جايگاه خوبي را در اين مسابقات به دست بياورد.

اين تيم در فصل گذشته ليگ بزرگسالان نتايج خوبي به دست نياورد اين تيم در اولين ديدار خود به مصاف تيم كارگر رفت و در پايان با نتيجه دو بر دو مقابل حريف خود متوقف شد . و در دومين ديدار خود به مصاف تيم جنوب رفت و در پايان با نتيجه سنگين پنج بر صفر مقابل حريف خود شكست بدي را متحمل شد. 

اين تيم در سومين ديدار خود رو در روي تيم ساحل قرار گرفت و در صورتي كه اگر بتوانست در اين ديدار 6 گل به حريف خود بزند به عنوان تيم دوم به دور بعدي مسابقات راه ميافت كه متاسفانه اين ديدار به دلايل نامعلومي برگزار نشد.

تيم خيبر هنديجان در مسابقات ليگ بزرگسالان شهرستان كه بهمن ماه سال جاري برگزار ميشود ميتواند از تيمهاي مدعي اين دوره از مسابقات باشد


                      روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندرهنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد