پرسپوليس به فينال ليگ نوجوانان راه يافت.

۱۵۱ بازديد


مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتبال ليگ نوجوانان  شهرستان هنديجان امروز صبح با برگزاري يك ديدار در ورزشگاه تختي هنديجان آغاز شد.

در اين ديدار كه از ساعت 8   به قضاوت علي ابوعلي با كمكهاي محسن عنانات و سعيد شكاري برگزار شد تيم پرسپوليس بهتر از حريف خود ظاهر شد و خيلي زود صاحب توپ و ميدان شد و توانست در دقيقه 30 بازي توسط گنجي به اولين گل بازي دست يابدو با يك گل از حريف سفيد پوش خود جلو بيافتد .در ادامه بازي  تيم آيندگان خيلي زود توانست برروي اشتباه مدافعان تيم پرسپوليس توسط خزاعلي گل مساوي را به ثمر برساند . در اين نيمه مي توان به درخشش گلر تيم پرسپوليس اشاره كرد كه موفق شد چندين موقعيت گلزني را از مهاجمين تيم آيندگان كنترل كند و نگذاشت گل ديگري به ثمر برسد. نيمه اول بازي با حساب يك بر يك مساوي به پايان رسيد.

در نيمه دوم بازي تيم آيندگان كمي بهتر از تيم پرسپوليس ظاهر شد و چندين موقعيت گلزني را دراين نيمه از دست داد تا در دقيقه 60 بازي اين تيم صاحب يك ضربه پنالتي شود و موفق شد توسط امين موسوي پديده تيم آيندگان  پنالتي را به گل تبديل كند و با يك گل از حريف خود پيش بيافتدتيم فوتبال پرسپوليس كه دوست نداشت از گردونه رقابتها حذف شود بر فشار خود برروي دروازه تيم آيندگان افزود ولي هرچه مي زد به در بسته مي خورد تا در لحظات پاياني بازي مدافع تيم آيندگان در محوطه هجده قدم تيم خود توپ را با دست بزند و تا اين تيم پرسپوليس باشد كه صاحب يك ضربه پنالتي شود و رضا مددي بازيكن خوش استيل تيم پرسپوليس تئپ را به گل تبديل كند و بازي را به تساوي بكشاند . نيمه دوم با نتيجه 2 بر 2 به پايان رسيد تا كار به ضربات سرنوشت ساز پنالتي كشيده شود.

دراين ضربات تيم فوتبال پرسپوليس موفق شد با درخشش حميد رضا عبادي گلر تيم خود كه به جاي آرمان رحماني وارد دروازه شده بود حريف خود را با نتيجه 4بر2 شكست دهد  و به فينال اين مسابقات راه يابد.

 از اينجا جا دارد از زحمات بي دريغ برادران جعفر جغتايي . سرپرست بازي . مهرداد خدري مسئول مسابقات و سجاد مطوري دپارتمان داوري اين مسابقات   تشكر و قدرداني كرد كه توانستند نظم خوبي به اين ديدار بدهند.

همچنين در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي رقابتهاي فوتبال ليگ نوجوانان دو تيم اميد و ساحل در پايان 90 دقيقه تلاش به تساوي بدون گل دست يافتند و در اين ضربات تيم اميد موفق شد با نتيجه 4 بر 2 حريف خود را شكست دهد و به فينال راه يابد.

 

                 روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندر هنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد