پرسپوليس در ديداري دوستانه مقابل خيبر به برتري دست يافت.

۱۴۴ بازديد
تيم فوتبال پرسپوليس هنديجان امروز در سومين ديدار دوستانه خود در ورزشگاه تختي به مصاف تيم خيبر رفت وموفق شد در ديدار پرگل و با درخشش فرشيد قاعدي مهاجم جوان خود با نتيجه 4 بر 2 حريف خود را شكست دهد.

در اين ديدار كه از ساعت 16 به قضاوت علي شكاري برگزار شد تيم خيبر خيلي زود صاحب يك ضربه پنالتي شد و توانست توسط محسن عنانات به اولين گل بازي دست يابد . تيم پرسپوليس ديد كه خيلي زود گل دريافت كرد توپ و ميدان در اختيار گرفت و مو فق شد در دقيقه 30 با هنرنمايي فرشيد قاعدي صاحب يك ضربه پنالتي شد . فرهنگ شعباني پشت ضربه پنالتي ايستاد و خيلي راحت توپ را به دستان گلر تيم خيبر زد تا بهترين موقعيت اين تيم در نيمه اول از دست برود . در ادامه بازي حسين عبادي  مهاجم تيم خيبر در يك موقعيت تك به تك با گلر تيم پرسپوليس توانست دومين گل بازي را به ثمر برساند تا اين تيم با با دو گل از حريف خود پيش بيافتد .تيم پرسپوليس خيلي زود توانست توسط  محمود عبادي يكي از گلها را جبران كند تا نيمه اول با نتيجه دو بر يك به سود خيبر به پايان برسد.

در نيمه دوم تيم پرسپوليس توپ و ميدان را در اختيار گرفت توانست موقعيتهاي زيادي را برروي دروازه خيبر به وجود بياورد ولي بي دقتي بازيكنان عاملي شد تا اين تيم نتواند به گلي دست يابد. در دقيقه 65 بازي اين تيم پرسپوليس بود كه صاحب يك ضربه پنالتي شدو توانست توسط فرشيد بازي را به تساوي بكشاند.اين پايان كار نبود و دوباره فرشيد قاعدي بازيكن ارزشمند تيم پرسپوليس در دقيقه 75 بازي سومين گل تيم خود  را به ثمر رساند تا اين تيم پرسپوليس باشد كه با يك گل از از حريف خود پيش بيافتد  در دقيقه 86 بازي باز اين فرشيد قاعدي بود كه چهارمين گل تيم پرسپوليس را به ثمر رساند توانست با اين گل بازي خوب خود را دراين ديدار تكميل كند نتيجه اين بازي 4بر 2 به سود تيم پرسپوليس به پايان رسيد.

از نكات قابل توجه دراين بازي مي توان به ضربه پنالتي اي اشاره كرد كه در نيمه دوم بازي به نفع تيم خيبر اعلام شد و بحريني بازيكن تيم خيبر توپ را به صورت جوانمردانه به تيم پرسپوليس داد اين بازيكن در پايان بازي اعلام نمود كه پنالتي به صورت اشتباه از سوي كمك داور بازي گرفته شده بود كه اميدواريم با اين حركت خود اين بازيكن بازي جوانمردانه در فوتبال هنديجان اوج بگيرد.

 

            روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندر هنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد