پرسپوليس در ديداري دوستانه مقابل ساحل شكست خورد

۱۳۷ بازديد
تيم فوتبال پرسپوليس هنديجان امروز در دومين ديدار تداركاتي خود در ورزشگاه تختي به مصاف تيم ساحل رفت و در پايان با نتيجه دو بر صفر مقابل حريف خود شكست خورد.

دراين ديدار كه از ساعت 16 برگزار شد تيم پرسپوليس آغاز گر نيمه اول اين بازي بود وتوانست توپ و ميدان را دراختيار بگيرد و چندين موقعيت گلزني را روي دروازه تيم ساحل به وجود آورد كه با بدشانسي اين موقعيتها را از دست داد در دقيقه 40 تيم پرسپوليس صاحب يك ضربه پنالتي شد . دراين صحنه فرهنگ شعباني پديده نوجوان اين تيم در محوطه 18 قدم تيم سرنگون شد تا خضعلي قاضي ميدان نقطه پنالتي را نشان دهد. محمود عبادي كاپيتان با تجربه تيم پرسپوليس توپ را به اوت زد تا بهترين موقعيت اين تيم در اين نيمه از دست برود . نيمه اول اين ديدار صفر بر صفر مساوي به پايان رسيد.

در نيمه دوم بازي تيم پرسپوليس بازي بهتري را نسبت به حريف خود به نمايش گذاشت و توانست موقعيتهاي زيادي را بر روي دروازه تيم ساحل به وجود آورد ولي بازيكنان اين تيم در زدن ضربه آخر غافل ماندن و نتوانستند به گلي دست يابند . در لحضات پاياني بازي خضعلي داور بازي يك خطا را كه به اشتباه گرفته شد به نفع تيم ساحل اعلام نمود تا اين تيم بتواند از اين موقعيت بهره لازم را ببرد تا به اولين گل خود در اين ديدار دست يابد . اين پايان كار نبود تا بازهم اين تيم ساحل باشد كه در دقيقه 94 توسط رحيم آلبوغيش  دومين گل بازي را به ثمر برساند تا اين ديدار با نتيجه دو بر صفر به سود ساحل به پايان رسد.

هادي بحركاني - محمود عبادي - امين شكاري - حسن خليلي - علي قنوتي - سعيد حياتي - علي اكبر حيدري - مجتبي طاهري  - مهرداد حشوشي - رضا گشتيل - مهدي شكاري - فرشيدقاعدي - مرتضي بحركاني  و فرهنگ شعباني بازيكنان تيم پرسپوليس را دراين ديدار تشكيل دادند.


   روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس بندر هنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد