پرسپوليس هنديجان . پرسپوليس هنديجان هميشگي نبود

۱۴۲ بازديد
             

                        پرسپوليس مقابل اميد حرفي براي گفتن نداشت


در آخرين ديدار مرحله گروهي رقابتهاي فوتبال ليگ نوجوانان شهرستان هنديجان امروز از ساعت 15/30 دو تيم پرسپوليس واميد به مصاف هم رفتند.

در اين ديدار كه در يك هواي كاملا پاييزي برگزار شد تيم اميد بازي را بهتر از پرسپوليس آغاز كرد و توانست در همان اوايل بازي و  از روي اشتباه فاحش گلر حريف خود به گل اول دست يابد. در ادامه بازي تيم پرسپوليس در دقيقه 30  مي توانست توسط گنجي بازي را به تساوي بكشاند كه اين بازيكن با بي تجربه گي توپ را به اوت زد تا بهترين موقعيت اين تيم در نيمه اول به هدر برود اين پايان كار در نيمه اول نبود و باز اين تيم اميد بود كه توانست از روي اشتباه مدافع تيم پرسپوليس بهره لازم را ببرد و به دومين گل خود در اين نيمه برسد.نيمه اول با نتيجه  دو بر صفر به سود اميد به پايان رسيد.

در نيمه دوم بازهم اين تيم اميد بود كه همانند نيمه اول بازي را بهتر آغاز كرد و توانست باز هم برروي اشتباه فاحش گلر تيم پرسپوليس يك گل ديگر به ثمر برساند و نتيجه بازي را سه بر صفر كند اين پايان كار نبود و در لحظات پاياني بازي تيم اميد صاحب يك ضربه پنالتي شد و موفق شد چهارمين گل را به ثمر برساند و به عنوان تيم نخست به دور بعدي مسابقات راه يابد و در اين مرحله بايد به مصاف تيم ساحل برود و همچنين تيم پرسپوليس كه در اين بازي نسبت به بازي قبل خوب ظاهر نشده بود بايد در مرحله نيمه نهايي به رودروي  تيم آيندگان قرار بگيرد.

گفتني است كه كريم ستايش زاده با كمكهاي مهرداد حشوشي و محسن عنانات گروه داوري اين ديدار را تشكيل داده بودند.

 از نكات قابل توجه در اين ديدار مي توان به درخشش حمودي مدافع آخر تيم اميد اشاره كرد كه يك تنه توانست تمامي مهاجمان تيم پرسپوليس را مهار كند.


             روابط  عمومي با شگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس هنديجان


تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد