خليج فارس قهرمان اولين دوره رقابتهاي فوتسال قهرماني نوجوانان شد

۱۴۴ بازديد

ديدار نهايي مسابقات فوتسال قهرماني نوجوان شهرستان امروز برگزار شد و تيم خليج فارس موفق شد در ديداري پر گل بازي را به سود خود كند و قهرماني مسابقات شود.

به گزارش پايگاه خبري باشگاه پرسپوليس هنديجان در ديدار نهايي اين مسابقات دو تيم مدعي اميد و خليج فارس به مصاف هم رفتند و در اين ديدار زيبا و پرگل تيم خليج فارس موفق شد با مربيگري احسان قنواتيان تيم پرمهره اميد را در حالي كه بازي را دو بر صفر از حريف خود عقب بود در پايان با نتيجه شش ير سه عوض كند و قهرمان اولين دوره مسابقات فوتسال نوجوانان شود.

همچنين در ديدار رده بندي كه قبل از اين بازي برگزار شد دوتيم مسجد جامع و ساحل به مصاف هم رفتند كه اين بازي در وقت معمول بازي با نتيجه دو بر دو مساوي به پايان رسيد كه در ضربات پنالتي تيم ساحل با درخشش علي چاروسايي گلر نوجوان خود توانست پيروز شود  و به مقام سومي اين مسابقات دست يابد

دراينجا جا دارد از زحمات برادران احسان قنواتيان و مهرداد خدري كه مسئوليت اين جام را كه براي اولين بار در شهرستان هنديجان برگزار شده بود تشكر و قدرداني كرد. و اميدواريم كه با برگزاري چنين مسابقاتي دوباره انگيزه بين ورزشكاران و فوتبال دوستان شهرستان باز گردد.

لازم به ياداوريست كه در اولين دوره مسابقات فوتسال قهرماني نوجوانان  شش باشگاه   خليج فارس - جنوب - وحدت - اميد - ساحل  و دو كانون ورزش مساجد جامع و حسينيه علي ابن ابي طالب حضور داشتند .

                     

                             روابط عمومي باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس هنديجان



تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد